Halv 8 Hos mig...

Hej alla glada kompisar!
.
Vad händer? ok, ja själv så tittar vi på ''Halv 8 Hos Mig'' här hemma. Som sagt berättarrösten är för rolig! :)
.
Idag har jag varit helt upptagen med att fixa ''modell'' sidan. Och har städat också, det måste ju vara rent till i helgen när det blir festliga festligheter! ;)
.
Så imorgon blir det också till att städa en del, det ska vara skinande rent och vackert här hemma! ;)
.
Nu har jag varit tråkig i några dagar tycker ni... Och ja jag vet förlåt, men jag kommer bli rolig igen på fredag. Det kan jag lova er. Och om ni undrar varför just på fredag så är det för att det är så.... Haha nej men då kommer ju grabbarna, och då ska jag ta en massa roliga bilder osv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0