Efterlyst...

Efterlyst är ett väldigt bra program, det är bra att dom hjälper till så mycket, :)... Vill ni veta något som jag tycker är riktigt patetiskt... t ex, sånt här som A.C.A.B. ... Vet ni vad det står för? All Cops Are Bastards... Det finns inget värre än folk som t ex går omkring med tröjor som har sådana tryck... Jag menar? Vad tänker man om man tydligen ''hatar'' polisen??
.
Då måste man ha lika mycket hjärnceller som en halvdöd guldfisk... Hur skulle världen se ut utan poliser?? Haha, nej folk är för roliga ibland... Man kan nästan säga att vissa kan vara så sjukt dumma... :P Heheh
.
Nej alla kan ju inte vara lika bra och perfekta som mig själv! Jag menar, jag är inte bara gud... Jag är bäst, grymmast och mest awesome utav alla! Håller ni inte med? Jag är coolingarnas cooling!! ;)
Bara för att göra eran kväll perfekt. så ska ni få en sommar bild på mig. :)

Kommentarer
Postat av: *Chowie*

Cool header! :D

2010-02-17 @ 23:17:01
URL: http://chowie.blogg.se/
Postat av: Alisa,

kalla inte dig själv för gud....

2010-02-18 @ 01:29:09
URL: http://aliisaaa.blogg.se/
Postat av: Cassie

Lilla Lars, kan ge dig hur många anledningar som helst till varför folk går runt med ACAB. Vissa poliser är verkligen idioter, som utnyttjar sin ställning till tusen! Visst, jag vet att alla poliser inte är likadana. Men ett exempel är Tom, som har ACAB in tatuerat på knogarna... Jag förstår honom! Skulle jag ha varit med om samma saker som honom skulle nog jag också tatuera in det. För mot honom har verkligen alla poliser varit idioter ^^

2010-02-18 @ 10:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0