BILDER i mängder! ;)

Hej alla glada, här ska ni få en dos utav bilder och sådant skoj!
.
Här har vi en sjuk kalle Anka. Som tydligen vill att man ska rida honom? HAHAHA!!! Står på Coop här i Hallsta.
Utsikt ifrån vardagsrummet! :)
När Jonas kommit, han ser lite rädd ut!
Vi hämtade Alex efter 100 år!! Vi fick åka ändå till Sala för att hämta den här tönten! ;)
Här står vi tre vid vrålåket, Jonas Ferrari! ;)
Alex tankar för första gången! Haha vad lycklig han ser ut! ;)
NU har vi kommit hem till mig i Hallsta och alla är glada! :)
Jag föder Alex??
Jag hittade en istapp, jag förvandlades till en enhörning! :)
Alex ser galen ut!!!!! HAHA!
Sötare än tusen kattungar. :)
Alex lyser, och Jonas är avundsjuk! :(
HAHAHAHAHHAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi är för charmiga! :)
Ge mig! :)
Jonas, mannen utav alla män! ;)
Nu har vi fått i oss lite! :D
Jonas lyser, Alex är avundsjuk! :D PS: Söt frilla Alex! ;) hahaha!
Alex ska natta kudde!
Jonas natta soffa!
.
Sådär va, jag har en hel del kvar men det laddar jag upp imorgon tänkte jag! ;) Har lite bilder från idag! T ex en bild där jag umgås med Kalle Anka! :)
.
Vet ni jag har fått hem Scanern nu, nu kan jag börja göra fiiina bilder! ÄNTLIGEN!!! :D
.
Nu blir det chilla Gorilla och sen sova. Hörs imorgon små sniglar! ;)

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag idag :)

kram

2010-02-14 @ 21:35:49
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0