Besvikelse! (Lite)

Nej, lite utav en besvikelse var det med den här deltävlingen i melodifestivalen... Jag menar, det var inte direkt några super duper mega bra låtar! Eller jag kan säga såhär, några låtar var ju bra... Men, passade inte in i melodifestivalen helt enkelt. Det blev en riktigt Kitten Sad Eye!
.
Vad säger ni? Gillade ni någon låt?
.
Här får ni en bild på mig när jag var på tjej party... Haha High Heels Party, visst låter det otroligt spännande? ;) Hahaha... Fick ju en Goodybag full med tjej grejer och man bjöds på drinkar... Fick dock tyvärr inga skor! För hade jag fått dem hade jag ju gett dem till någon snäll j*vel! :) Haha!
.
Men vet ni, nu ska jag... Kungen av alla kungar, killen av alla killar osv... sitta och uggla framför tv:n en stund sen blir det natta kudde! :)
.
Vi hörs imorgon igen era små Lakristomtar!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Kolla gärna min blogg och släng in en kommentar medans du är där ♥

2010-02-06 @ 23:28:26
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Nisse

Jag gillade låten med Dimmu Borgir.

2010-02-07 @ 04:10:16
Postat av: frida

din header är sjukt snygg

2010-02-07 @ 12:58:27
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0