Back on track

Hej alla glada små djur!
.
Nu är jag back on track, jag har varit ganska frånvarande dom senaste dagarna. Men jag har ju varit sjuk som en gammal raggstrumpa och inte varit hemma, så ni unterstand va?
.
Men iaf, jag har kommit på en sak... Det finns så mycket saker jag skulle vilja göra. Men allt kräver en j*vla massa pengar och en massa tid som jag egentligen inte har tid med. Jag menar, jag skulle mer än gärna börja ta sång lektioner igen. Och så finns det en del andra saker som jag skulle vilja spendera pengar på också! Och då pratar jag inte om tråkiga saker som bara kläder och sådant, jag menar saker som är underhållande länge t ex, en massa saker som angår ''modell:andet'' som jag håller på med. Ja ni förstår, jag skulle kunna ta upp en del saker. Men det tänker jag inte, för jag vill ju inte tråka ut er! :) ;)
Här får ni en liten bild.

Rätt gammal och lame bild i know. :) Men lite söt är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0