2010-02-26

God morgon små chimpanser.
.
Nu sitter man här igen och ser allmänt söt ut... Nej, kanske inte ser söt ut. Men sitter det gör jag iallafall... Haha! Nu kanske ni undrar om Wolfman var bra igår och om vi hade trevligt? Och jag kan säga nu direkt att filmen sög och vi hade as tråkigt!!!
.
HAHAHA nej nej, så var det inte riktigt. Jag bara luras med er... Filmen var riktigt bra, och vi hade det riktigt trevligt!
Ska jag vara ärlig så hatar jag att åka buss, jag föredrar tåg. Men ibland måste man offra sig!
Vi åt på Saffets! Mums!
Miccis är glad! :)
Vi passade på att ta en photoshoot på toaletten.
Där var vi, salong 2.
Ja hörni, vad ska jag säga om Wolfman, den var blodig. snyggt gjord och varulven hade kvar sin gamla look ifrån den gamla filmen, riktigt coolt! Så den ska ni se! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi säljer halsband med överfallslarm, intresserad?

Besök vår blogg :)

2010-02-26 @ 14:48:16
URL: http://hjelpuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0