2010-02-21

Go morrn.
.
Idag lyser solen lite faktiskt, och det gör mig riktigt glad. Men jag vill ha mer sol! Men man kan ju inte få allt i här i världen, eller det kanske man kan? Iallafall ett guda barn som mig själv! :). Hahah.
Jaha, vill ni se lite hett mode som skall bosätta sig i min garderob i sommar? Ja men klart vill ni se det, för jag har så sjukt bra smak! :) Here it comes!
Trasiga ljusa Jeans är sexy! :)
T-shirts med schyssta tryck, i like alot!
Skjortor i alla möjliga slag! Men jeans skjorta är nice! :)
T-shirts utan tryck är bra att ha! :)
Skor i alla färger och modeller vill jag ha! Fast jag passar bättre i låga skor, men dom där är sjukt snygga.
Cardigans i alla modeller och färger!
.
Åååh, spännande va? Det ska bli kul att göra min klädfamilj större! Ser ni inte fram emot min klädframgång? ;)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej!

Ta chansen idag, och var med i Veckans blogg på min

blogg. Vinnarna dras imorgon och får ligga en hel vecka.

Ta chansen nu på en gång, kommentera mitt inlägg:)



Ha en bra dag nu. Kram

2010-02-21 @ 14:05:47
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0