2010-02-19

Go morrn alla!
.
Nu sitter man här igen och ser gla ut. Haha när jag vaknade imorse och gick in i vardagsrummet så insåg jag hur mycket snö det har kommit under natten... Haha, vi bor ju på en vindsvåning och fönstret i vardagsrummet har ett litet tak framför sig. Så att säga... Och Det kanske är en decimeter snö mot rutan. Haha tortyr!
Det må vara vackert, som ni ser på bilden... Men nu får det vara nog iallafall! Jag wan´t summer! ;)
.
Jag kom att tänka på en sak... Att Musli är det bästa som finns på morgonen... Mackor, Musli och Thé! Det är grejer det! Vad säger ni, ska man äta en ordentlig frukost?

Kommentarer
Postat av: idah| Extremesport,foto,äventyr,utmaning

underbar bild!

2010-02-19 @ 17:24:27
URL: http://emilssonidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0