2010-02-08

Hej Gummibears!
.
Nu är master of masters här igen och jag vill säga god dag. Vad händer idag och vad ska man göra? Det återstår att se. Vet ni, igår låg jag och tänkte på en sak... Igen... Jo jag tänkte på det här med livet... ''Jag är nog ganska filosofisk''. Jo för vad är meningen med mitt liv? Min egna tanke på den frågan är att göra så mycket jag bara kan. Att göra så mycket roliga, galna, knäppa, grymma och härliga saker som jag bara kan innan jag gör dödens död!
.
Enligt mig ska man njuta av dom små sakerna och se allt som en rolig utmaning... Haha jag låter som en Hippie! ;)... Men så är det, man ska NJUTA!
.
Så gott folk... Njut nu! Spring omkring och var glada!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

DU kan vara glad! INFIDEL!

2010-02-08 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0