2010-02-05

Hej på er alla glada glödlampor! Idag är det en härlig dag, med ett lite mindre härligt väder... Jag menar, det är tonvis med snö överallt och det är lite halv dimmigt. Barn vad har jag lärt er? Vintern är ond!!
.
Som jag skrev igår så ska vi kapa lastbilar och sno varugods idag... Nej, nu ljög jag lite! Hehe. Vi ska bara till lite olika ställen och köpa lite saker & gott gott idag. Och bara det lilla tycker jag är jätte roligt, jag är nästan lika lättroad som ett litet barn... Ge mig en boll som sitter på en snöre så har jag roligt i flera timmar. Sitter på golvet och slänger bollen ifrån mig samtidigt som jag håller i snöret så att bollen kommer tillbaka och varje gång den gör det skrattar jag. Haha! ;)
.
Vet ni vad jag ska göra nu? Nej det vet ni inte... Men jag ska äta frukost! :) Hörs tiger ungar!

Kommentarer
Postat av: Diza

Jag har frågestund på min blogg!

Kika gärna in och ställ en fråga, det skulle vara jättekul :)

2010-02-05 @ 12:18:40
URL: http://dizaskold.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej :D

kikade in och tänkte bara passa på att önska dig en trevlig helg när jag endå tittade förbi:D

2010-02-05 @ 12:38:05
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

planer för idag?

2010-02-05 @ 13:09:20
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Jonas

Inget fel på vädret idag :O men min förkylning får gärna dra nånstans..

2010-02-05 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0