2010-02-02

Hi all!
.
Jag vill inleda dagen med ett ''STORT GRATTIS'' till Jesper!
Jesper... Mannen, myten, legenden... Han har inte setts utav många och han är unik i sitt slag. Man kan nästan säga en super human. Jesper sägs vara ''Guds gåva till kvinnan''... Han är Alfa hanen, han är oövervinnelig, han är Jesper!!
.
Han har också drömmar om att ta över världen, den dagen kommer att komma! Och låt oss då vara förberedda, för den makt som kommer släppas lös när Jesper slår till... Kan inte människan stå emot! Vi är som små obetydliga kryp i hans närvaro, Han kommer att svälja oss hela.
.
Ni gör ett val nu, antingen går ni med honom... Eller emot honom. Make Your Choice!

Jag ska även gratta Miccis Syster som fyller 18 idag, ett stort grattis där också! :)
.
Vad trevligt med födelsedagar va? Jag vill också fylla år nu, eller vill jag verkligen det? Jag blir ju bara gammal! Haha! Eller gammal och gammal, jag blir äldre! Än kan jag inte säga att jag är gammal. Jag är 20 år ung nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Jesper

Tackar för orden!



Super människa va? hmm klingar fint i mina öron

2010-02-02 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0