Bekännelsen!

Hey alla.
Ok, jag har en bekännelse att bekänna... Det är så att jag har varit så bäldigt tråkigt på den senaste tiden. Jag har svikit alla muppar där ute som har viljat få sig ett gott skratt genom att läsa min trevliga lilla blogg här. Jag brukar alltid skriva en massa fåniga grejjer som kommer direkt ifrån mitt fåniga hjärta... Och nu har jag inte gjort det, jag har bara varit tråkig... Förlåt mig, förlåter ni mig någonsin? Jag har illustrerat en bild på hur jag tror att ni reagerar när jag är tråkig. Bild nedan.
Sry people! (hehe)

Kommentarer
Postat av: SingelTjejen

Kör igång "dagens blogg" igen

Va med om du vill :)!



Puss

2010-12-03 @ 18:27:09
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0