2010-08-09


I’m livin’ in the 21st century
Doin’ something mean to it
Do it better than anybody you ever seen do it
Screams from the haters, got a nice ring to it
I guess every superhero need his theme music

No one man should have all that power
The clock’s tickin’, I just count the hours
Stop trippin’, I’m trippin’ off the power
(21st century schizoid man)
Nice låt! :)
Hej glatt folk.
Jag är på strålande humör idag och känner mig riktigt pigg. Kan det bli bättre? 
Idag, tack för att du frågar. 
Men idag så är jag ledig och man vet aldrig vad som händer då?
Kanske försöka göra något vettigt. T.e.x. Som att ändra min mobiltelefon svarare,
 för jag har ingen aning om hur man gör!!!
HJÄLP MIG?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0