2010-08-02

Hejsan.
Lyssnar på OMG med Usher och tar det lugnt innan jag ska iväg. Vet ni en sak som jag nästan ångrar lite, jo jag hittade en riktigt snygg tröja på en utav dessa HM i Stockholm. Och jag köpte den inte, för jag var inte säker då på om jag ville ha den eller inte. Men nu i efterhand så vill jag ju ha den, Haha man är för dum ibland! Det roliga att just den här tröjan verkade bara finnas i just den där butiken också, inte i några andra HM runt om i stan. Så jag tvivlar ganska hårt på att den kommer till Västerås. Jaja, kanske hittar den på Internet. Annars får jag köpa den någon annan gång om den finns kvar osv. Hehe.
Ska faktiskt försöka hitta den nu innan jag ska iväg.
Lägger upp en gammal bild och säger tjaråå!

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha usch vad drygt. Jag brukar vara smidig nog att göra samma sak. Har man tur är den ju kvar :D Du borde kolla om den finns kvar ju ^^

2010-08-02 @ 21:21:43
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0