Usher

Det är otroligt gott med Thé på morgon alltså, har jag nämt det tidigare? Jo det har jag nog!

Jag sitter just nu och lyssnar på en av mina absoluta favorit sångare Usher, han har en sån otrolig röst. Tänk om man kunde sjunga så va?! Jag känner mig annars väldigt lugn och glad idag faktist känner ingen som helst stress, och gud vad skönt det är.

Ni borde lyssna på ''Usher - What´s Your Name'', den är extremt bra!




ooh sitter just och tittar på Fillipa K vår/sommar 2010, kollektionen. Inte dåligt kan man säga. Spanar även in Lagom´s vinter kollektion, riktigt riktigt fina plagg! Man måste ta och köpa sig lite nya plagg snart så, jag bara känner det! För nu har jag inte shoppat på länge och ska jag vara ärlig saknar jag det. För kläder är ju en av de bästa saker jag vet.

Jaha ja just ja, ni kanske vill se liiiite mer bilder sen jag var i Örebro...

Jag ser som vanligt ganska halvdum och galen ut. Men Det är sött på sitt sett... Hehe

OK det får bli den, för jag har en bunt fler bilder men vet inte om jag får lägga ut dem faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0