True Blood

Vi sitter och tittar på ''True Blood'' och har det bra, vi åt just några mazariner och gissa om jag är glad. För som jag sagt tidigare så älskar jag sötsaker, allra helst efter maten.

Är det någon som håller koll när ''Gossip Girl'' börjar igen? Jag saknar den serien. Jag vet, jag veet... Jag är en kille som diggar Gossip Girl, who cares! Det är 2000-talet nu. Jag får titta på vad jag vill! Ok?! Hehe.

Nu är det dags att glo vidare på True Blood sen så blir det att tänka på refrengen (alltså sova)... Vet ni, jag var ute på en liten promenad tidigare idag, eller efter jag la upp videon med Nick Pitera, och då tog jag lite charmiga bilder på grisar och lampor, här kommer dom.




I detta hus bor vi.





Ännu en förtjusande bild på mitt anlete.

Bild på random plats. Jag tycker själv att bilden har ett visst djup. Jag får känslan av hus när jag ser denna förbubblande bild, detta är överväldigande. Det är för mycket för en människas ögon. Gud må vara med oss.

Och här kommer kvällens sista, och vackraste bild, på mina tomte-pojkar <3

Jonas och Alex.

Sov gott alla glada.

Kommentarer
Postat av: Alexander

WTF! Din lilla bild-tjuv!

2009-09-30 @ 22:14:24
Postat av: rafiki

fin blogg du har =)

2009-10-01 @ 00:09:23
URL: http://lifeofrafiki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-01 @ 04:35:53
Postat av: Jonas den välhängde

LOL TJUV!

2009-10-01 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0