Sovit ut

God morgon, inatt har jag verkligen sovit ut Fan vad skönt faktist.
Alex och jag håller på och städar i hans töntiga lägenhet, plockar undan lite skit och sånt. Balkongen har genast blivit mycket trevligare, förutom att Alex häller farliga ämnen på grannarna under haha, fast det var ju självklart inte med flit. Eller? :O
Idag händer det nog inte så mycket, Jonas kommer hem ifrån töntiga Kumla så vi ska säkert träffa honom senare, det återstår att se. Justja... Jag ska hem och äta riktig middag sen för vi får besök så...
Men men... Snart är det en ny vecka, det ser jag verkligen fram emot. För då kanske man får veta lite roliga saker! I hope!
Men nu ska vi fortsätta att städa & tönta oss
Lägger upp bilder senare, har brist på dem nu.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Köpte den (A) Men fick med certifikeringsverifikakat m.m ;)

2009-09-13 @ 20:47:42
URL: http://cassandraoa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Med mig är det bra :)

2009-09-13 @ 20:54:08
URL: http://enjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0