Skolan snart!

Gott med frukost, det blev en riktigt stor frukost idag kan jag säga. Först åt jag hos Jesper.. Typ en macka.. Sen gick jag hem till morsan och åt Joghurt, mackor och thé.

Så nu har jag en massa energi! Ska snart gå till skolan (Alltså skolan som jag tagit studenten ifrån), ska lämna tillbaka en sak till Anders, han var min mentor när jag gick på Ksk (Kungängsskolan).

Här kommer lite halv-vackra bilder sen igår.


Till och med Jesper (Guds gåva till kvinnan) måste vila ibland.



Jesper dekorerar med handdukar i taket. Ganska snyggt va?

Han tittar även på något konstigt på Tv:n.

Just nu sitter jag och lyssnar på en sjukligt bra låt med Usher, ni måste lyssna på den faktist!

''Usher - Will Work For Love''

Googla lr Youtube:a den, jag säger bara wow!

Nu ska jag dra till skolan som sagt, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Mycket kreativt med handdukar i taket må jag säga, ska nog prova på det någon gång.

2009-09-17 @ 21:03:06
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0