Shoppa

Gud... Det var längesen jag shoppade och jag vill verkligen göra det snart igen.. För jag älskar det och jag vill ha nya fräscha kläder. Gud har gett mig gåvan att shoppa ordentligt och snyggt och så utnyttjar jag det inte, förlåt gud jag har syndat isåfall!

Men allvarligt jag måste verkligen ta och göra det snart, det kliar i mina fingrar!! Vet ni vad jag har drömt om länge? En sån där jätte stor garderob... walk-in-closet, fyfan vad gött alltså. Bara att gå in och njuta av alla fina kläder! Yummie! :)

Jag kan inte påstå att Fifth Avenue Shoe Repair har fula kläder, kolla själv.





Nu är det dags att käka kyckling, sen ska jag hem till Jesper och se vad han gör. Hörs sen vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0