RnB Gorillaz.

Tjena, åt just frukost och nu sitter jag här och lyssnar på The-Dream, det är en ruggigt bra artist som jag like alot!

Ni som vill och orkar, lyssna på ''The-Dream - Mr. Yeah''

Idag åt jag som vanligt 2 mackor och drack smarrigt thé, jag drack ''Grön Rabarber Grädde'' idag, gott!

Idag ska jag följa med Jonas till jobbet, det ska bli trevligt. Blir nog att vi käkar nyttigt då... Hehe

På tal om RnB Gorillaz, så älskar jag RnB. Det kanske ni förstod?
Usher
Ne-Yo
The-Dream
Kanye West
Pharrell Williams

Jag menar damn... They are really awesome!

Jag i min blåa jacka.


Lägger ut en bild som jag själv gjort igen. Mina fantasier


Men jag lär göra iordning mig nu, men bloggar när jag kommer hem. Kram på er?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ful jacka, du var inte precis söt.

Benigt ansikte.

2009-09-04 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0