Mareld

God morgon alla glada och sköna människor, nu har jag just käkat lite frukost. 2 rostade mackor med ost och så drack jag Thé, riktigt gott faktist. Ska om någon timme käka lunch också. Föresten théet heter ''Mareld'',
testa det vet ja!

Det verkar bli väldigt lovande väder idag också, och det är är ju trevligt!

Justja, har jag nämt att jag har sökt designer jobb? Inget märkvärdigt faktist, men det skulle vara kul om det blev av. Och vart jag sökt kanske jag berättar någon annan dag. ;)

Idag som vanligt ska jag nog träffa Alex. Men jag måste vänta för både Alex och Jonas går i skolan... Och tönt Jesper har stuckit till Möklinta ( En sketen liten by utanför Sala), hans familj bor där så han åker dit ofta...


Ja just det, vill ni veta något riktigt ljuvligt, Svininfluensan har kommit till Sala. Det var 2 som har den här i Sala nu ( Eller dom har haft den, jag vet inte riktigt... Men strunt samma ). Dom kom dock just hem från semester men iallafall. Kul jul på det... Tänker jag sitta isolerad hela dagen, hehe!


Vilken skön utsikt jag har på mornarna...


Jag får lite Stockholms känsla utav bilden, vad tycker ni?

Dags att fixa mig inför dagen, alltså smeta in ansiktet i en massa härliga saker... Haha

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vi måste gå och käka i gamla stan näru kommer hit! Jätte mysigt ställe!! :D

2009-09-03 @ 10:26:52
URL: http://mulari.blogg.se/
Postat av: ada

sv: jo det är fint :) haft en bra dag?

2009-09-03 @ 18:44:15
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0