Party deluxe!

Sådär ja! Nu sitter jag här igen medans Miccis sitter på sängen och ser töntig ut. Jag tog en bunt härliga bilder igår som nu garanterat kommer ut här. Här kommer dom bästa bilderna som era ögon någonsin skådat. Hehe!

Jag måste bara berätta om igår... Fy F*an vad roligt jag hade. Så kul har jag itne haft på väldigt, väldigt länge! Tack för den bästa kvällen någonsin mina älskade små bubbar! Tack till alla som gjorde en sjukt härlig kväll!!

Först börjar jag med lite bilder från igår då jag och Jonas 2 var ute och gick på en härlig promenad.



Jag.

Jonas 2. ;)




Och här kommer fest bilderna, se och njut mina vänner. Ni vet, gud skapade våra ögon för att se detta ögonblick. Detta är det mest episka ögonblicket i era liv.

Jag och Alex.

Sebbe, Jag och Alex.

Sebbe, Jonas och Alex.

Jag, jonas och Niclas.

Jag lite tidigare på dagen hemma hos Jonas.

En av dom snyggaste jag vet! Alex!

Jag och min andra böna, Jonas!

Alex och Jonas mina änglar!


Jag och Sebbe la märket till något mycket vackert på balkongen bredvid... HAHA! LR vacker och vackert, ganska vedervärdigt hehehe

Jag.

Jag får lägga upp mer bilder sen, för min dator blev just urkopplad och det är där jag har alla bilder... Så ni får se resten av denna episka kväll imorgon.

hörs sen.


Kommentarer
Postat av: أحمد

på bild ser jag ju ut som värsta fettot annars var det bra och du såg ut att ha det väldigt trevligt på festen igår

2009-09-27 @ 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0