NYA BILDEN ÄR KLAR!

Nu äntligen är jag klar med min nya bild! Jag är riktigt nöjd faktist. Vad tycker ni själva??

Idag har det hänt en hel del, har träffat dom vanliga töntarna och ätit gott. Ikväll ska jag sova kvar hos Jesper. Han är hemma nu så, då tänkte jag att jag kan passa på. Det blir vell att vi snackar en massa och bara tar det lugnt kan jag tro.

Hittade bilder på Jesper. Här har ni honom, Guds gåva till kvinnan.




Just nu väntar jag och Jesper på att Jonas ska skicka över några schyssta bilder som ni snart ska få se, som är från igår typ.... Nej jag orkar inte vänta på bilderna jag tar det imorgon istället!

God natt alla glada
Här kommer en sista kvällsbild.

På mig och Alex.


Kommentarer
Postat av: Gissa vem =)

VAD I HEL.... HEJ! JAG HETER LARS. ALEX FRÅGADE OM LARS SKULLE SOVA ÖVER, LARS SADE "NEJ" ALEXANDER LÄSER LASSES BLOGG. LASSE SKRIVER "JAG SKA SOVA HOS JEPPE" ALEX FRÅGAR LARS: "VARFÖR KUNDE DU INTE SOVA HOS MIG?" LARS SADE: "DU SKA JU UPP TIDIGT" ALEXANDER SADE: "DU SKULLE JU MED, DU SKULLE JU LÄMNA RITBRÄDAN IMORGON!" SLUTSATS: LARS IQ = SAMMA SOM EN FISKMÅS!

2009-09-16 @ 23:11:18
Postat av: Blogg master lars

Jävla nörd. :D du ska få imorgon

2009-09-16 @ 23:29:39
Postat av: Nicolas

men der ser ju riktigt bra ut hörrö ;)

2009-09-17 @ 00:10:36
URL: http://nicolasg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0