Mat

Ok, sådär ja. Hemma igen, vi har cycklat runt till olika affärer mest så det blev inte så mycket kort. Eller jo typ 1 på några hus. Som jag lägger upp senare. Jag tänkte damsuga soffan nu också, soffan är smutisg. Hehe. Vi har just ätit kyckling, ris, sötsur sås och soja.

Alltså det börjar bli riktigt kallt ute alltså! Det är sjukt! Jag orkar inte med kylan, jag vill ha värme och sol. Eller ok, jag kan hålla med om att det är mysigt när det är kallt ute och man sitter inne och dricker thé. Men att vara ute och gå i kylan. Fy bubblans heller! (Ursäkta dom groteska svordomarna!) ;)

Jag behöver mig också lite nya höst/vinter kläder. Typ kängor, stickade överdelar, halsdukar och handskar osv. Här kommer lite exempel på schyssta plagg som passar i höst/viner miljön.


Sweatshirt från Elvine cirka 800kr


Mössa från Stray Boys cirka 300kr


Navy cardigan från One True Saxon cirka 1650kr

Ja det var lite smått och gått. Jag blir smått shopp sugen faktist, hehe.
hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0