Jag och mitt thé va?

Ja, jag och mitt thé alltså, såklart sitter jag här och njuter av thé och mackor igen. Gott är det... Idag ska jag höra av mig till Jesper för han vill gå på marknaden senare. Jag tror att han vill köpa såna där chockladbollar... Jag och Jonas skulle ju åka till farsan idag. Men det blev ju inte av... Så jävla typiskt alltså! Jag ville ju åka dit, jag menar jag lär ju inte kunna göra det så mycket när jag har flyttat... Men jaja... Vad ska man göra?

Annars idag händer det ingenting, inte vad jag vet nu iallafall. Ska om någpn timme käka lunch, sen blir det marknaden med Jesper. Hehe jag lovade att ringa honom när jag vaknade. Men jag ringer när jag kommer hem till morsan och har tillgång till hem-telefon istället, billigare för mig ju! ;)

Och nu har jag också fixat iordning mig. Använder mig av Nivea for men face wash och L´oréal men expert eye cream, enligt mig väldigt bra produkter! + att jag har blivit beroende av dem också haha... Men det behövs, för jag vill inte ha dålig hy i ansiktet, eller inte dåligare än vad jag redan har vill säga!


Här kommer lite spännande bilder som jag gjort.


Dom är inte nya. Dom nya/bästa tänker jag inte lägga upp här... Hehe, hemlighetsstämplade!

Här kommer även lite bilder sen igår.




Vi hittade en ganska stor kompis när vi var ute och gick.

Tack och hej hörs sen vänner.

Kommentarer
Postat av: Madelene - Go My Own Way

Sv: Idag blir det tjejkväll med övernattning:)

FYYYYY sjutton vilken ful spindel!

Blää!

2009-09-19 @ 12:07:08
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Andreas Årzén

Vill du se lite snygga bilder från när Kissie var på Vakna med The Voice igår? Kolla gärna in inlägget jag gjorde, haha :P och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om "snygga" bilderna.



Annars hoppas jag du får en trevlig lördag och hoppas hörs av igen, kram!

2009-09-19 @ 14:45:17
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: simone

Härliga t-shirts ^^

2009-09-19 @ 15:25:48
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: v

kolla min blogg :D

2009-09-19 @ 18:12:40
URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0