Jag kan nästan ta och börja nu.

Det kanske är lika bra att man börjar nu? Jag kan ju börja lite smått iallafall, berätta om vad jag gör och vem jag är.

Jag heter Lars Sjöberg och har tagit studenten efter en tre årig utbildning med inrikning Media. Jag är kreativ, snäll, glad och lite töntig som gillar att träffa folk och lära mig nya saker typ...

På fritiden?
På fritiden brukar jag umgås med mina otroligt grymma vänner, och umgås med min flickvän Och bara ta det chill. Jag har stora intressen för Media också. Typ.. Tv & modell och sånt ni vet? (svårt att förklara, hoppas ni förstår)

Tv.
Jag har haft Tv-jobb, men det var för en tysk serie och är old news nu.

Modell.
Det är något jag fortfarande håller på med, Blir formodligen London snart och där ska jag bli inskriven på en agentur. Håll tummarna.

Kreativ.... Humm...
Alltså jag älskar att rita osv. Så jag ritar ''tryck'' som jag förhoppningsvis någongång ska skicka in till någon och få tryckta. Men det kommer vell hända om 100år ;)

Just nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, jooo Just det. Jag ska flytta till Örebro, För min lilla töntiga flickvän pluggar där och jag vill följa med. Har redan sökt jobb i olika klädbutiker.



Lägger upp lite bilder som kanske kan vara spännande.


Photoshoot with Derek. En riktigt trevlig fotograf! En av dom trevligaste jag mött faktist.


Jag i Sala.


Jag och Hyper crush. (Dom var förband till Lady Gaga)

Lady Gaga, Bilden har jag själv tagit. Rätt stolt för jag tycker att den är riktigt snygg. :)


Och såklart en bild på Micaela, aka tönten... ;) hehe

Jag stoppar nog in mer bilder. :) detta är ju bara en MINI start.

Kommentarer
Postat av: Kungen av alla kungar

Najs blogg! :D nu har jag nåt att läsa igen :)

2009-09-01 @ 17:11:36
Postat av: Micaela

Ja du är så töntig som vill följa med! :P

2009-09-01 @ 18:34:57
URL: http://mulari.blogg.se/
Postat av: FADI

aah, här var jag oxå =) aa Hyper crush va jättegrymma! Lady G blew my mind!

2009-12-04 @ 18:31:32
URL: http://fadosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0