Hemma.

Eller hemma och hemma.... Jag bor ju hos brorsan nu, det känns ju inte riktigt som hemma för att alla mina saker ligger nerpakade så, men iaf... Ni förstår hehe

Jag har varit med Jonas och Alex och vi har bara gått omkring och sett söta ut typ. Jag har inte mycket annat att göra om dagarna just nu iallafall hehe.

Imorgon blir det nog samma sak, träffa Jonas och Alex och bara ta det lugnt.

Just ja, jag är ganska sen men nu har jag börjat älska en speciell låt :)


Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

http://www.youtube.com/watch?v=QtGlHPFCH8A&feature=fvst


Just det detta angående agenturen, det ser iallafall ljust ut nu, Hoppas :)

Här, lägger upp lite modellbilder. Så ni vet vad jag sysslar med.









Det får duga för ikväll. :)

Nuu måste jag sova... Eller jag måste inte, men jag är skit trött haha

Sov gott alla glada

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fina bilder!

2009-09-03 @ 23:56:18
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0