Haha

Nu är jag hemma, efter att ha vandrat i regn, slagits med en grävling och gått i våtmarker!

Nej men så farligt var det inte riktigt kanske! Det regnade bara lite, grävlingen var mer rädd för mig än vad jag var för den, och jag gick på asfalt... Men man kan ju få överdriva lite ibland! ;)

Filmen var iallafall en ganska unik! Den var bisarr, men ändå väldigt bra. Ni bör se den!!


Det har inte blivit mycket bilder alls idag, men här kommer några iallafall!


Här är från Ksk, min gamla skola. Detta är då C-huset där jag gick.

Ja... Och bakom alla buskar och träd är resten av husen.

Här har vi då grävlingen som jag träffade på för en stund sen. Han får heta Sixten.

Men nu ska jag sova tänkte jag, för me is very trött.

God natt


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Ja, skönt det :) Sov gott! :)

2009-09-20 @ 23:59:48
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0