God morgon alla och thé & mackor....

Nu sitter jag här. Ovanligt va? ;) Ja, ni såg ju mitt tidigare inlägg om att jag ska flytta nu?! Så nu blir det av iallafall och jag vet att Jonas och Alex är ledsna men till er säger jag att tur att det finns internet, telefon, tåg, buss och bil nu för tiden! Så jag är ju bara någon timme ifrån er mina små grodprinsar. Och jag tror att Jesper bryr sig också faktist... Haha

Så ni kommer få en hel del bilder och massa annat kul angående flytten när den blir av!

Vad jag gör nu? Trevligt att du frågar! Jo jag lyssnar på Kanye West´s album 808s & Heartbreak. Nästan precis alla låtar är bra. Men det är ju klart, det är Kanye West vi snackar om! Han är en grym artist.


Om ett tag så måste jag dra hem till morsan och berätta om detta osv och käka lunch.





På dom små bilderna ser både jag och Jonas väldigt puckade ut. HAHA

Dom här bilderna är typ någon månad gamla, och här har alex jätte långt hår! ;)

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh tack så jättemkt du! hoppas det är bra med dig!

2009-09-21 @ 10:47:12
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0