God kväll

Så där, hemma efter ett äventyr ute i mörkret! Nu sitter jag och lyssnar på min alldeles egen favorit Usher och har det gott. Ska även lägga upp lite vackra bilder sen idag, som ni kommer njuta av ordenligt!

Idag har jag lekt med Alex och Jesper, var hemma hos Alex och Amanda tidigare sen gick jag och Alex hem till Jesper och hämtade honom, sen blev det promenad! Det var skönt som en bäversvansad tiger.

Här kommer några bilder som ni människobarn kommer gilla.

Han försökte allt titta fram där bakom mig va, din lilla filur Alex!


Vi krigade för... Ja för att vi ville det.


Gissa om dom var goda! Min favorit är dock cactusen

Alex & Jesper.

Jag & Jesper.


Dags för kungen (mig) att sova.

God antt vänner.

Kommentarer
Postat av: Alex

Älskar och kriga!

2009-09-26 @ 01:55:23
Postat av: Simone

SV: Hahahaha.. va? Jo, jag hade svart och lila.. inte konstogt när det står att jag precis ska å ut och med en bild på mig ;) Vad är det för elakt med det menar du? :D

2009-09-26 @ 03:39:51
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

härliga foton =)

2009-09-26 @ 09:58:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0