Samtal!

Jag håller på med nya blogg bilden, jag tror att den kommer bli riktigt cool. Ni ska få se, imorgon ska jag till Babe i Örebro och umgås med henne när hon fyller 20 år. Vi ska äta gott och ta en sväng på krogen senare på kvällen.

Men iaf, det här med blogg bilden. Den ska vara mer... Eeeh typ vuxnare? På något vis, men ändå ha kvar lite av min kreativa anda lixom. Ni ska få se! Men jag lägger inte upp den nu på några dagar, ska ju till Örebro så. Jag fixar det nog i helgen kan jag tro.

Justja! Jag missade Idol idag HAHA.... Det var töntigt gjort utav mig. men strunt samma va! :)

Ja, och idag fick jag ett samtal. GANSKA viktigt samtal också! Så, nu gäller det att vara på G och posera mycket, Jag förklarar allt mycket mer och bättre någon tid framöver. Inget är bestämt än, men blir det så, se DAMN MAN AWESOME!!!!!

Ni kanske kan fantisera ihop vad det handlar om? Men det får ni fortsätta göra ett tag! ;)

Här kommer en bild sen idag, typ något åt det här hållet kanske blogg bilden kommer se ut.



Ni får gärna prenumerera på min blogg via bloglovin, men har bara inte kunant fixa en sån där liten knapp än!! :P

Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag vet hur man fixat knappen nu ^^

2009-09-09 @ 07:58:29
URL: http://cassandraoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0