Dagens dag.

Idag var det dagens dag. Eller något i stil med det iallafall. Nu sitter jag här hemma/hos brorsan och ugglar framför min dator, det känns fin fint. Det blev en lång promenad tidigare idag, ni vet när jag skulle gå till skolan och lämna den där saken till Anders... Usch... Jag hatar att behöva gå ända till Ksk, det är långt som f*n!

Men nu är det gjort iallafall! I helgen ska jag och Jonas åka upp till farsan och fiska, snacka, äta gott och ta det lugnt. Det ska bli riktigt kul!

Här kommer dagens bilder, mycket charmigt.




Vaddå Alex? Vill du också dekorera som Jesper med handukar i taket???

Här unnade jag mig en cola på vägen ifrån Ksk.

Ja för det var ju förtjusande kul att gå här...







Jag måste bara säga det... Vet ni vad jag åt idag? Nej klart ni inte vet, hur skulle in kunna veta det? Jajaa men iallafall. Jag åt pannkakor. Och jag måste bara säga att det pannkakor inte är riktig mat, det är typ efterrätt lr förrätt. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0