WESC

För er lite mer modeinriktade skatare, så blir även WESC lite mer dressade.

Från hoodies och jeans till kostymer och polotröjor, nu kör dom på och allt finns i sortimentet.

Ganska kul tycker jag själv, att dom också vill inta modevärlden...


Hörni, jag måste säga det att det är otroligt tråkigt väder idag, vad ska man göra? Några förslag?... Nej inte det inte... Äsch, jag får vara kreativ på något vis och försöka hitta på något skojj att göra. Det blir ju vad man gör det till... Det återstår att se helt enkelt, som vanligt...


Jag hade lite kortare hår här. Hehe...

Mördarfluga som jag tog kort på, för några månader sen.

Vi hörs sen, och låt inte det tråkiga vädret stoppa er från att vara glada! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0