webbdesign

Jag är hemma nu, och håller på med lite, jag försöker fixa lite saker i min blogg men det är svårt. Jag är inte så duktig på det här med webbdesign.

Jag får ta det här fort, för jag vill sova. Men iallafall... Varje dag jag cycklar till jobbet så kommer jag på en massa bra saker som jag vill skriva om, men jag glömmer oftast bort det. Men jag vet att mycket handlar om självförtroende och att vara lycklig som den man är. För jag tycker att det är oerhört viktig att man är nöjd med dig själv som den man är..

Men jag får skriva lite mer imorgon! För jag måste hjälpa Miccis med läxan nu.

Jag kan säga lite fort iallafall att jag har haft en riktigt trevlig dag idag på jobbet, jag fick bra med sälj och har lärt mig lite nytt. Och jag har självklart druckit massa Oboy, för dom har såna där maskiner som man kan välja mellan thévatten, kaffe och Oboy... Hehe



Så vi hörs imorgon!

So gott Bumbibjörnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0