Västerås/Hallstahammar

Nu sitter jag här i Hallstahammar hemma hos Miccis familj och tar det lugnt. Vi har spenderat en större del av dagen i Västerås. And it was nice, det är skönt att vara tillbaka i Västmanland igen. Hehe
Jag små shoppade även en snygg ''tröjja'', idag ifrån JC som jag är väldigt nöjd med. Hittade även en sjukligt snygg stickad cardigan som jag måste köpa, den var färgglad och helt galen!! I like menar ja! Vi har även unnat oss utemat idag, vi åt på Saffets och där åt jag en Nachotallrik, medans Miccis åt kebabtallrik. Mumma!
Imorgon blir det plåtning som sagt, och nu är den ändrad också så det blir inga bilder med mycket smink och sådant galet, det blir helt vanliga Fashion bilder. Spännande!
Men jag bloggar mer imorgon, ska sova nu. Så hörs vi då sov gott och ha en fortsatt förtjusande kväll!
PS: Blir nog dåligt med coola bilder nu i helgen, men lägger in allt på måndag!
puss hej mina änglar.
En avgudabild på mig. Jag är det bästa ni vet. Allrahelst på måndagar!
Jonas och Alex, jag måste säga att dom är lite små töntiga. Ska smiska er rejält när vi träffar. Stygga pojkar!! (Bara för att liksom)

Kommentarer
Postat av: WordPolice

Talade den talrika kebaben mycket?

2009-10-03 @ 03:45:18
Postat av: D E L L A

Ha en fin lördag :)!

2009-10-03 @ 18:11:37
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0