Vaken, nu?!

Vad gör jag uppe nu egentligen? Skulle vara skönt att bara somna om för ett tag men det kan jag ju inte nu... Strunt samma hehe. Ska städa undan lite iallafall, det ser ut som ett bombnedslag här hemma.

Och så ska jag ju på...eeeh... Någonting klockan 13:00, och jag har ingen aning om vad det är riktigt, men det återstår vell att se antar jag? Hehe...

Jag tar med kameran och knäpper lite söt, söta bilder som ni kan få se sen. Vet ni vad jag kom på? Klart ni inte gör ;). Att den här låten är snuskigt bra, lyssna och njut, kvaliten suger dock gammal skrothög men det får duga för era små öron.

LL Cool J ft. The-Dream - Baby

The-Dream är garanterat en av mina favorit artister... Herregud ja! Han är ju mycket bättre än den där sjungande j*vla valrossen i någon Disneyfilm!

Ja! Jag vet vad ni tänker, f*n den här killen är en riktig wigger. Han lyssnar ju bara på RnB och sånt skit. Men så är det inte, jag är ingen wigger (usch) och jag lyssnar på rock också! :)

Nu ska jag gå och lägga besvärjelser över barn och koka fågelögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0