Uppddraget slutfört.

Det var skrämmande, groteskt, sjukt, äckligt och smutsigt... Jag har gjort det som jag tidigare nämnde att jag skulle göra... Det var hemskt! Så mycket oväsen och så mycket plåt... Men nu är det avklarat, jag gick dit som en pojke och kom tillbaka som en kattunge.

Ni förstår, jag fick ett ädelt uppdrag att dräpa det vidunderliga väsen som har vistats nere i den mörka skogen... Och jag tog mig ann uppdraget. Känslan av att stå där och se odjuret i vitögat går inte att beskriva. Jag sprang in i en övergiven fabrik och där började kampen mellan godhet och ondska.

Här kommer ögonblickets bilder.





Eller jag kanske överdrev ilte... För jag har ju bara tvättat. Och f*an vad tråkigt det var!




Men allvarligt, jag undrar vad jag ska göra resten av dagen. Nu har jag ju tvättat iallafall och gud vad skönt det är att ha fått det gjort. Men det återstår att se vad som händer resten av dagen.

Men vi hörs senare hejdå vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0