Thé och mackor gott

Ja det är ingen lögn gott folk, men thé och mackor är otroligt gott på morgonen. Själv så tycker jag att Jordgubbs thét är speciellt förtjusande. Mumma!

Vet ni, jag ska göra något alldeles sjukt kul idag... Jag tänker inte berätta än, det gör jag senare. Jag tror att detta är ett stort ögonblick för er alla, kanske till och med ett genombrott i männsklighetens historia. Men iallafall, just nu sitter jag och lyssnar på en av världens bästa sångare, enligt mig själv då ''Usher''. Den mannen kan verkligen sjunga, ojoj... Om jag hade hans röst skulle jag förmodlingen vara lyckligast på jorden, men så är ju inte läget nu...-snyft-

Vet ni, jag är jätte sugen att börja ta sånglektioner igen. För jag älskar att sjunga, det är så j*vla härligt och jag vill bli bättre på det. Nu tror ni kanske att jag är galen som gillar så mycket ''så att säga'', ''Media'' inriktade saker, men sån är jag. Jag är en liten media apa.


Här kommer en bild.

Alex, Jonas och Jag. Vi är nog dom grymmaste av grymma. Jag menar, vi är inte bara lejon i ''lejonkungen'', vi är kungen.

Dags för episka äventyr hörs om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Thé är en underbar dryck ;) speciellt på hösten/vintern!

Kraam

2009-10-01 @ 12:44:35
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

2009-10-01 @ 12:59:04
URL: http://taas.blogg.se/
Postat av: Kungen i djungeln

DIN BLOGG AEGER!

2009-10-01 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0