Stress, tress och åter stress...

Jag känner mig väldigt stressad faktist... Allt det här med dåliga jobb tider och ganska tråkiga jobb... Jag var ju på en Intervju idag till ett annat jobb men där får jag besked på fredag, och där jag jobbar nu är det ju inte så himla bra... Mest av allt skulle jag vela jobba i en klädaffär... Gud, så ljuvligt!!!

Gå där hela dagarna, titta på alla fina kläder om och om igen. Sälja lite kläder, träffa trevliga människor som man kan vara snäll emot. Sen gå hem och bara vara allmänt glad för att man har haft en sådan underbar dag på jobbet bland alla kläder och sina förhoppningsvis snälla jobbkamrater. Så skulle jag känna, jag skulle vara överlycklig!

Jag skulle förmodligen vara nästan lika glad av att jobba i en mataffär, någon slags butik eller på något hotell... Jag skulle nog nöja mig med det mesta bara jag får träffa människor! Men av allt vill jag helst jobba i en klädaffär då då! ;)

Ja, om några timmar bär det av till jobbet igen då...

Vad tycker ni andra människor är ett bra jobb??

Jag gillar michael jacksons ''nya'' låt This Is It, väldigt mycket. Den är grym!!

Nu ska jag vidare hörs sen gullungar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: desamma.. :P

2009-10-14 @ 14:31:13
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0