Sova nu.

Jag tänker lägga mig i tid ikväll, och det blir nu... Eller ja strax iallafall, men tänker skriva mitt sista inlägg för ikväll nu.

För jag är väldigt seg och orkar inte sitta här, ska sätta mig och slappa vid tv:n... Sen blir det att till att lägga sig i sängen och läsa lite modemagasin för män. I like that! Justja... Imorgon blir det till att kolla upp lite fotografer här i Örebro, så att jag kan ta ännu mer schyssta bilder.

Godnatt kära vänner.


En lite äldre bild som Jonas har skrapat ihop, bilden är gjord utav kärlek och tingelings vingar.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Älskar bilden :D

2009-10-04 @ 20:49:26
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jonas

Tackar Madicken ^^,

2009-10-04 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0