Sorry!

Har inte bloggat något alls idag, det här är första gången idag. Sorry till alla min trogna läsare som jag faktist har! hehe, jag hoppas att ni inte börjar gråta eller lägger någon hemsk besvärjelse över mig!

Idag har det blivit en heldag på stan! Och jag har till och med köpt mig själv lite fina saker! Jag är såå nöjd! Jag köpte nya fina skor, t-shirt och en ny halsduk som jag garanterar kommer hålla värmen i vinter! Det har alltså varit Miccis och jag som har drivit omkring på stan idag som ett par gamla plastpåsar i höstvinden. Vi käkade även en mycket god och hälsosam lunch på Burger King. Jag tog någon chicken meny och Miccis tog, något annat ( Kommer inte ihåg, ok?!), men gott var det iallafall. Vi har även gjort besök i en otroligt vacker kyrka som jag tog en massa fina bilder i.

Här kommer lite spännande bilder, detta har ni väntat på hela dagen... Vänner, töntar och katter, versegoda se och njut.








Otroligt snyggt!



Nya halsduken.

Nya skor.

Har inte bild på t-shirten, men det var en vanligt brun t-shirt med fickor.

Nu ska vi laga mat sen käka. Idag blir det Taco!! :)

Hörs duvungar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0