SÅDÄR!!!!

Ok, det blev inte så mycket bloggande tidigare på dagen. Men jag skriver nu istället, ok va??

Och självklart så ber jag om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande!!

Men nu är jag här och jag hoppas att det uppskattas på något vis. Idag gick mindre bra på jobbet iallafall, jag sålde inte bra alls men jag har lärt mig att uppskatta det lilla och jag vet att efter regn kommer sol.

Vill ni veta en artist som jag tycker är otroligt bra. Och den här gången är det en kvinna och hon heter Lady Gaga.

Hon är en riktigt bra artist och entertainer!

Här kommer även en strålane bild på kungen själv, Lars von tönt!


Men som ni små bävrar kanske förstår så hade jag inte tid imorse att blogga, och det skäms jag för...Fy... Jag har syndat och ska bättra mig! Vad som händer resten av kvällen? Jo tack för att du frågar. Men tuffa jag ska inte göra någonting faktiskt, förstår du tugget? Jag ska bara sitta här och se allmäntt söt ut som vanligt och ha lite tråkigt på det...

Jag ska fortsätta med att lyssna på skön musik och tänka på lite sköna saker som nya modell bilds projekt. Jag behöver nya schyssta ideér att utgå ifrån så att jag på ett fint sett kan förnya mitt portfolio.

Har ni några ideér/förslag???

Kommentarer
Postat av: charlie

alldeles för jobbigt berätta såhär :(

2009-10-28 @ 22:46:10
URL: http://redandblack.se
Postat av: charlie

börja emd göra en bild som passar in i din blogg ...

2009-10-28 @ 23:07:42
URL: http://redandblack.se
Postat av: charlie

lägg upp bilden på flickr eller något liknande som du vet att den stannar kvar!

2009-10-28 @ 23:46:00
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0