Photoshoot?

Hej och god morgon kan man nästan säga, jag tog just kontakt med en amerikansk fotograf och frågade om han någonsin har planer att komma till Sverige, för jag vill ha nytt och han har skit snygga bilder!

Så, man kan ju alltid hoppas. Eller hur?


Klockan 12:45 ska jag vara på jobbet. Men innan dess blir det bara chill, jag har dock lite saker att fixa här hemma men det går fort som blixten!

Jag kan nästan tänka mig att detta inlägg skulle bli 1000 gånger roligare med en bild, så jag får lov att fixa en. Jag tar en bild från igår.
( En bakom kullisernabild, där jag inte bara står som vanligt upp och ner och ser tråkig ut haha! )


Ok då... Bilden kanske inte var så himla mycket roligare än dom andra... Men strunt samma!

Ps: Jag gillar min halsduk, den är verkligen ett av mina bästa köp till vinterna, stor som f*n och vääldigt varm. För mig så vill jag ha mycket stickad i vinter, det är mycket elegant!


Lite olika märken, från Cheap Monday till Lyle & Scott... :)

Detta får bli mitt sista inlägg för nu, så hörs vi ikväll!
Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Albin

Nice vart har du köpt halsduken? :)

2009-10-22 @ 12:24:57
URL: http://AlbinAxelsson.com
Postat av: Albin

Jaha, I see. Den var nice, har du för dig idag då? =)

2009-10-22 @ 12:34:53
URL: http://albinAxelsson.com
Postat av: Danne

Vad tycker du om päls? kom någon snubbe och jiddra om det idag på stan...

2009-10-23 @ 03:05:40
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0