Oj då.

Det blev inget inlägg igår kväll... i know, förlåt, Men jag var så j*vla trött när jag kom hem, så vi tittade på senaste avsnittet av True Blood sen la vi oss. ( Vi tittade på internet )

Nej men nu kan man säga att jag har syndat igen, liksom att ha en blogg och att inte vara aktiv som jag ska är en synd, Hehe! Idag börjar jag 10:30, men slutar som vanligt då istället, jag slutar klockan 19:00.

Det är en väldans massa prat om pälsar och sådant nu... Och själv så är inte päls det bästa jag vet, det är ganska snyggt ibland men inte snällt, för mig skulle en fake päls funka lika bra, bättre det än än glamorös päls för cirka 5000Kr, vad är det för glamoröst med en päls jacka som förmodligen djuren har plågats för att den ska finnas? Det förstår inte jag, köp fake istället, fast så vet ju inte jag hur dom behandlar djuren heller, djuren kanske lever ett långt och lyckligt liv och sen när dom dör så tar dom pälsen och allt annat användbart? Jag vet inte alltså...

Och så har vi den här klassikern också, dun produkter. Att fjädrarna rycks av levande fåglar osv... Det är tur att inte alla köper utav dom där idioterna som gör sådant. Men det är fel att göra så...

Jag skulle kunna rabbla upp en hel del saker som jag tycker är fel, men det skulle bli så mycket och det skulle nog inte leda någon vart iallafall!

Men men, hörni mina bloggande vänner! Jag är skyldig er någon bild. Ja, för att göra inlägget lite roligare helt enkelt, så jag ska ta en nu på direkten.


Jag har en Bad Hairday det är därför jag står som jag gör och ser så arg ut... Bli inte rädda.

Jag har världens snyggaste mugg, jag vet!

Men jag ska gå om en stund, så vi hörs ikväll igen vänner.

Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ja som Canada Goose!

2009-10-23 @ 11:11:41
URL: http://mulari.blogg.se/
Postat av: toxi

håller med dej !

2009-10-23 @ 14:53:27
URL: http://toxyphobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0