MTV Cribs

MTV Teen Cribs har gått på MTV hela dagen, och jag har tittat på det ganska mycket kan jag säga! Jag gillar det programet det är väldigt roande.

Just ja, vi gick till affären tidigare för att köpa en sås, men självklart så hade dom den inte... Dåligt alltså! Jaja, jag fick några söta bilder iallafall!







En fågel viskade i mitt öra att vi mänskliga människor inte kan titta på Blogg Awards för det sänds inte Live... VA?! Varför inte sända det live? Det är vell ganska självklart att typ alla sveriges ungdomar vill se det nu och inte ''reprisen'' då om någon vecka när man redan vet allt, alla stora bloggare kommer skriva om det, och alla händelser, så det känns ganska ovärt att titta på det som ''repris'' då... Jaja det var deras dumma val antar jag, tråkigt iallafall.

Just nu tittar vi iallfall på Tjenare Kungen som går på 5:an och sen ska vi titta Kung Fu Panda.

Tjenare Kungen är vell ok, men jag gillar inte Punkare och Raggare. Sliskiga skitiga jävla människor egentligen. Men Kung Fu Panda däremot är väldigt rolig. :)

Det här blir nog mitt sista blogg inlägg för ikväll, tidigare idag tänkte jag på massor utav saker som jag skulle blogga om. Men nu har jag glömt bort vad allt var hahaha! Smart Lars! Men jag kanske kommer på det tills imorgon, så vi får höras då kära tomtenissar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0