Lunch.

Har precis käkat Lunch. Och har också precis hittat en fotograf som var intresserad av fota mig. Perfekt!

Då blir det till att bestämma tid sen blir det ännu en plåtning. Härligt att äntligen börja lite smått igen, i need it!

Ska alldeles strax dra på det där ''mötet'', ska bli spännande att se var dom har för mig hehe... Hoppas bara det inte är allt för tråkigt dock, då dör jag! Eller kanske inte direkt dör. Men jag lär ju somna iallafall!

Jag tar med kamera och ett leende så går jag strax.

Vi hörs sen mina små älvor.


Jag. där var det iallafall sommar och sol. It´s amazing! Jag är nästan lika amazing som att humlor kan flyga, och det kan dom egentligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0