London

Det kanske blir London, jag fick svar idag från Derek och vi får se vad som händer... Mer säger jag inte! Men jag hoppas iallafall!

Jag måste säga att idag har jag gjort riktigt dåligt ifrån mig på jobbet alltså! Fy så tråkigt! Jag får hoppas att jag gör bättre ifrån mig i morgon för det känns så j*vla surt att inte sälja bra!

Men gud vad skönt det är att det är fredag imorgon, det betyder alltså ''fredagsmys''. Titta på Idol tex, och äta godis & Chips och dricka läsk. Hehe det är något jag gillar! Hehe... Det tråkiga med imorgon är dock att Miccis åker förmodligen till sin familj, så jag får vara ensam hemma. Men vad gör det, jag kan ha livliga diskussioner med min spegelbild och dansa balett med damsugaren! Och det kan ju alltid vara trevligt. Eller hur??

Men vet ni mina små sälbarn, jag ska sova nu. För jag är trött och ska upp tidigare imorgon! Jag börjar tidigare på fredagar! Men vi hörs imorgon, och då ska jag försöka lägga upp någon spännande bild också!


Den får duga för tillfället, för jag såg typ ut såhär idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0