Jobbintervju

Snart så ska jag på jobbintervju och jag börjar känna mig nervös. Usch... Jag hatar att vara nervös... Det är väldigt obehagligt och jobbigt, och jag är nog en av världens nervösaste människor! I hate it! Meeen vem bryr sig om 100 år right? :)

Resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra, Miccis klasskompisar kommer hit och dom ska plugga och ha sig... Vad ska då jag göra? hehe vad tråkigt... Jag ska iallafall just nu börja göra mig iordning! Måste se söt ut när jag ska dit!

Men ni kreatur får önska mig lycka till så ska jag gå nu, skall rädda världen från arbetslöshet... Ja iallafall för mig själv, förhoppningsvis! Hehe.


(Ingen ny bild) Men det där är jag, och ja. Jag har muskler som hulken... Jag vet, ni behöver inte kommentera så himla mycket om hur j*vla bra och cool jag är!!

Man ser även lilla söta labans huvud. Titta till vänster. (Hund)

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Lycka till de kommer nog går bra :)

2009-10-08 @ 12:42:03
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! :D

2009-10-08 @ 14:14:57
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0