Jobb #

Idag är det dagen av alla dagar. Eller ja, nästan iallafall. Idag börjar jag ju jobba och det känns lite nervöst nu faktiskt. Men det ordnar sig nog tror jag.

Det känns faktist ganska galet allt det här, jag menar jag tog studenten och efter det har jag liksom inte jobbat något... Och nu!... Nu flyttade jag till en helt ny stad, och ska börja jobba... Vilken j*vla ändring i min vardag alltså! Flytta från mitt trygga hem i Sala där alla min vänner finns till Örebro där jag inte känner någon... Haha men livet är till för att levas och man måste våga göra nya saker, det känns iallafall väldigt skönt att jag vågar mig på något nytt iallafall.

Jag tycker att man ska våga så mycket som möjligt här i livet!

Jag kommer skriva ett inlägg ganska sent ikväll, för jag slutar klockan 9 typ. Ojojoj...


Men jag ska börja tänka på refrengen nu, måste sminka mig och.... Haha allvarligt... jag ska inte sminka mig! Men ska iallafall borsta tänderna osv, så vi hörs ikväll.
Ha en bra dag alla töntar! :)


Lägger upp den här bilden på mig, i brist på andra bilder. Haha! ps: Inte dagens outfit, men det var dagens outfit för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0