Internet...

Jippiiii.... Mitt internet krånglar som f*n! Det är sjukt irriterande... Allt funkar som det ska men tydligen inte iallafall av någon riktigt dum anledning...

Jag har lite saker att fixa idag, så det blir till att dra på stan om ett tag och göra dessa otroligt spännande saker. Sen efter det ska jag jobba, jobba och jobba... Alltså sitta, sitta och sitta... Hehe visst låter det spännande? ;)

Haha jo lite spännande är det faktist! Oj just det... Jag måste ju göra lunch, men jag gör det nu så hörs vi senare. ikväll eller innan jag går!


Och såhär ser jag ut idag iallafall, jag vet... Jag vet... Mitt hår är som en magiska sjö av glitter som kryper fram i månljuset. ( det blev en bild iallafall )

Kram på er mina bumbibjörnar

Kommentarer
Postat av: camilla

haha kram på dig bamsebjörn !

2009-10-20 @ 11:28:23
URL: http://camillasplace.blogg.se/
Postat av: Linda Olofsson

Hej, hur är det med dig då?



/Linda

2009-10-20 @ 11:30:06
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0